Oldal kiválasztása

[ad_1]

Az elmúlt néhány év megtanított minket arra, hogy a változás mindig rajtunk van. Ahelyett, hogy megpróbálnánk szorosan ragaszkodni a múlthoz és a komfortzónánkban maradni, tudomásul kell vennünk, mi történik a jelenben, és nyitottnak kell maradnunk az ismeretlen jövő felé. Lényegében el kell fogadnunk egy olyan gondolkodásmódot, amely lehetővé teszi számunkra, hogy előrelépjünk úgy, hogy a növekedést választjuk a félelem helyett.

Ezt úgy tehetjük meg, hogy a Mindfulness révén kapcsolódunk a jelen pillanatbeli tudatosságához.

A mindennapos Mindfulness gyakorlatok lehetővé teszik számunkra, hogy eltávolodjunk attól a káosztól és zűrzavartól, amely szorongás és bizonytalanság állapotában tarthat bennünket, és ehelyett a „most”-ban találhatunk menedéket. A mindfulness egy módja annak, hogy teljes tudatossággal megalapozzuk a jelenet. Megfigyelhetjük életünk kibontakozását, és jobban tudjuk elfogadva megtapasztalni azt.

A Mindfulness segítségével elérjük a mentális egyensúly állapotát, és ahelyett, hogy átadnánk magunkat egy bizonyos érzelemnek, például a félelemnek, „megoldás gondolkodóként” működünk. Felismerjük, hogy a félelem akadályozza a gyakorlati megoldásokat, vagy akár a józan észt.

Amikor félelemből vagy ellenállásból működünk, nagyobb valószínűséggel korlátozzuk gondolkodásunkat. Ahelyett, hogy építő jellegűek lennének, gondolataink rombolóak lehetnek. Túl sok helyzetet fenyegetésként érzékelünk túlélésünkre nézve, és ez akár arra is kiterjedhet, ahogyan másokat látunk.

A megnövekedett igények a szállítási módunktól kezdve a megvásárolt termékeken át a munkához szükséges készségekig mindent megváltoztatni, hogy alkalmazkodni tudjunk a változó világhoz, az ismeretlenbe katapultálunk. Ha a Mindfulness-on keresztül kapcsolódunk nyugodt központunkhoz, jobban elfogadjuk a sok változást, amellyel szembesülünk. Jelentőbb és kiegyensúlyozottabb perspektívát ad nekünk.

Mindannyian egy új korszakra vágyunk, amelyben egy civilizáltabb és egységesebb társadalomban gyűlünk össze, amely összhangban van természeti világunkkal. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, fel kell használnunk a Mindfulness-t, hogy megnyissuk elménket, és átgondoltabban teremtsünk jobb jövőt magunknak és másoknak.

A napi Mindfulness gyakorlat megkezdéséhez kezdje ezzel a rövid, de erőteljes meditációval:

Meditáció a „most” pillanatában való létért

  • Keress egy csendes helyet, ahol leülhetsz.
  • Csukd be a szemed.
  • Érezd magad, ahol most vagy.
  • Jegyezze fel a szobát: fogadjon el minden hangot, gondolatot, érzést, testi érzést stb.
  • Hívd meg magad, hogy légy jelen a meditációdban.
  • Mondd el magadnak, hogy rendben van, ha mindent és mindenkit elengedsz.
  • Helyezze a fókuszt és a tudatosságot a lélegzetére.
  • Vegyél néhány mély lélegzetet be és ki.
  • Ha az elméd bármikor elkalandozik, állítsd vissza a fókuszodat és a tudatosságodat a lélegzetedbe, ami mindig visszavezet a jelen pillanatba.
  • Mondd csendesen: „A jelen pillanatában vagyok.”
  • Mondd csendesen: „Most minden van.”
  • Mondd csendesen: „Elfogadom ezt a pillanatot, amelyben vagyok.”
  • Ezt annyiszor megismételheted magadnak, ahányszor csak akarod.
  • Ha készen állsz, lassan nyisd ki a szemed.
  • Legyen tudatában annak, hogy még mindig a „most” pillanatában vagy, és nincs szükség arra, hogy sietve kilépj belőle. Szánjon időt arra, hogy kilépjen a meditációból.
  • Szerző Bio

    Ora Nadrich úttörő Mindfulness szakértő, nemzetközi előadó és coach, valamint az Institute for Transformational Thinking alapítója és elnöke. A Mindfulness, az átalakuló gondolkodás és az önfelfedezés területeinek keresett szakértője a Says Who? Hogyan változtathatja meg egyetlen egyszerű kérdés azt, ahogyan örökké gondolkodsz és igazan élsz: Mindfulness Guide to Authenticity, a BookAuthority és a Mindfulness and Mysticism: A jelen pillanat tudatosságának összekapcsolása a magasabb állapotokkal „minden idők 100 legjobb mindfulness könyve” között. Öntudat. Új könyve a Time To Awaken: Changing the World with Conscious Awareness. Tudjon meg többet az oranadrich.com oldalon.

    [ad_2]

    Forrás