Oldal kiválasztása

[ad_1]

Az edzés az egyik leggyakoribb egészséges szokás a világon. Sokan csinálják, de vajon kihozzák-e a legtöbbet az élményből? Ha tudni szeretné, hogy az edzés a lehető legjobban teljesíti céljait, fontos megértenie a tevékenységek fokozásának módjait. Ez az útmutató néhány leghasznosabb támpontot tartalmaz az edzések maximalizálásához, hogy fizikai éned a legjobb élményben legyen részed.

Értsd meg, miért edzel

Számos oka van annak, hogy miért dönthet az edzés mellett, a fogyástól az izomgyarapodásig. Ha ismeri azt, hogy mire törekszik, az lehetővé teszi, hogy megtalálja és elvégezze a megfelelő gyakorlatokat az adott célokhoz, amelyek azután javítják az edzés hatékonyságát. Például nagyon kevés értelme van bicepsz göndörítésnek, ha meg akarja erősíteni a gyomor izmait. Vannak olyan gyakorlatcsoportok is, amelyek segítik az általános állóképességet és erőnlétet, hogy felpörgesd a játékodat, amikor eljön az ideje.

Munka a fehérjével

A fehérje az egyik legjobb támogató tápanyagforrás az edzések hatékonyabbá tételéhez. Az ehhez hasonló, fűvel etetett tehenekből származó termékek jó választékával elég könnyen hozzáadhatja az edzésprogramjához anélkül, hogy megszakítást okozna, és az eredmények megváltoztatják a normál edzés eredményét. A fehérje segít az izomépítésben és támogatja az egészséges növekedést, miközben leküzd a leépülést, és kiváló módja annak, hogy kiegészítsünk bármilyen edzéstervet.

Gondoljon alvási szokásaira

Edzésed soha nem lesz 100%-ban hatásos, ha nem alszol eleget. A nyugtalanság vagy az alváshiány kontraproduktív, ha az edzésből a legtöbbet kell kihozni. Ennek fő oka az, hogy a tested egyszerűen nem tud úgy reagálni, ahogyan szeretnéd, mert nem volt elég helye a gyógyuláshoz. A képlet egyszerű: ha megfelelő mennyiségű alvást kap, az edzések sokkal sikeresebbek lesznek. Tehát, ha ez problémát jelent az életében, próbálja meg megtalálni a módját, hogy javítsa, és természetesen pozitívabb edzési eredmények következnek.

Próbálja meg növelni a szerotonint

A gyakorlatok dopamint adnak az elmének, de ahhoz, hogy ebbe a térbe kerüljön, először pozitív kapcsolatot kell találnia a szerotoninszinttel. Ennek kiaknázásához meg kell találni azokat a feltételeket, amelyek egy boldog, nyugodtabb edzést tesznek lehetővé. A stresszes és neheztelő edzés soha nem lesz az optimális feltételek a legjobb eredmények eléréséhez, és itt jön képbe a szerotonin. Fokozza és kezelheti, ha olyan apró dolgokra összpontosít, mint a tökéletes lejátszási lista megtalálása, kényelmes edzőfelszerelés biztosítása, és egy nagy üveg hidratáló a közelben tartásával. Legyen boldog az elméje, és teste jobban felkészült lesz arra, hogy foglalkozzon azzal, ami az asztalon van.

Növelje a motivációt intervallumokkal

Az egy nap alatt végzett harapásos edzések jobban teljesítenek a motivációhiányos emberek számára. Ez azt jelenti, hogy fel tudja bontani a gyakorlatot kisebb, intenzívebb foltokra, így elkerülheti a túlingerlést és a túlterheltséget, ami gyakran előfordulhat egyetlen nagy edzés közben. Így az összes iteráció maximális hatást és hatást ér el, és úgy fogod érezni, hogy összességében többet értél el a nap végén. Ügyeljen arra is, hogy pihenőnapot tartson, mert fontos, hogy a szervezetnek legyen ideje újrakalibrálni, és csak így kerülheti el a sérüléseket.

Az edzések maximalizálása könnyen elvégezhető. A feladat elkerülése csak ront a helyzeten, ezért alkalmazzon közvetlen megközelítést, és összpontosítson azokra a dolgokra, amelyek megfelelnek az utazásának.

[ad_2]

Forrás